nastavenie rozlisenia displeja vo windows xp

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Říjen 13 23:18:03 CEST 2009

Existují na to programy typu PowerStrip a nebo si napsat vlastní driver pro
monitor a rozlišení si tam definovat. Kdysi jsem to dělal pro W9x, tak
netuším, jestli to ještě vůbec jde, ale snad jo.