nastavenie rozlisenia displeja vo windows xp

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Říjen 13 23:12:35 CEST 2009

Není asi přesně ono, co bys chtěl vědět. Používám VirtualBox (SUN) - virtualizované XP na Linuxu a tam se mi to děje tak nějak jak si maximalizuji okno nebo full screen a ono se to přizpůsobí dle rozlišení (používám 1280x1024 a 1280x800, takže i wide). Dokonce to funguje i když měním okna. Jinak dle nastavení windows, co nabídnou.
Mimochodem, nemá načaté jablko něco jako rdesktop? že by ses připojil na virtuál přeze rdesktop. To také funguje :-)

Tlačítko zobrazit všechny ve woknech zobrazuje všechno možné, jen ne to co chci:-(
ced