[OT] Pole v programu mathematica?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Úterý Říjen 13 12:34:00 CEST 2009

Zacatecnikum bych doporucil shlednout webcasty Hands-on Start to
Mathematica (Part 1) a Hands-on Start to Mathematica (Part 2). Dalsi
zacatecnicke veci se resi v Mathematica Basics, Putting Calculations
Together a veci jako vicenasobne vypocty, podminky, smycky a pod.
najdete v Elementary Programming in Mathematica. Samozrejme je tam tech
webcastu mnohem vice. V porovnani napr. s Maple, ktery je casto
doporucovan pro zacatecniky, ma Mathematica naprosto uzasny help a
dokumentaci.

Ales Chlubny