vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Pondělí Říjen 12 00:03:18 CEST 2009

Ach jo, pred tremi tydny jsem si koupil 2,4 vysilacku, abych nepadal pri
kazdem rusaku a uz mi tady nekdo vymysli jak to rusit.

Ten obousmerny system je JETI DUPLEX a je to od ceske firmy JetiModels .

Oja