(vákuový?) indikátor vybudenia

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Říjen 11 13:32:43 CEST 2009

Hlavně jsem netušil co zpochybňujete na tom co jsme napsal. Teď už chápu
že tvrdíte že uváděná cena je vždy za celý "lot".

Jasně - případ s návnadami naprosto chápu. Jinak nejsem žádný eBayový
odborník a netuším v jakém kontextu tohle slovo používají tam. Znám ho z
běžné praxe ve firmě.

Lot je u zboží a nebo u výroby prostě něco jako skupina (nebo dávka). To
  jestli uvedená cena je za celou dávku a nebo jen za jeden kus pak
vyplyne z nabídky a nebo je nutné se zeptat.

	S.