vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Říjen 11 12:43:23 CEST 2009

Ano jezdi, vuz ale z 99% je to kontrola vysilani pozemniho pro sdelovaci
prostredky,  WIFI jim je opravdu ukradene...
i na teply bonz prijdou tak mozna do pul roku a predem se ohlasi...
LK