vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Neděle Říjen 11 09:37:15 CEST 2009

Chodi - CTU. A nejen chodi, maji dokonce postavene stacionarni stanice pro kontrolu radiovych pasem. (Coz je dobre, vzhledem k tomu jaky je u nas ve vsem neporadek. Jinak by radiove spojeni zcela zkolabovala)

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: HW-news
  Sent: Saturday, October 10, 2009 11:42 PM
  Subject: Re: vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

  No a on to někdo chodí kontrolovat?

  ----- Original Message -----
  From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
  To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
  Sent: Saturday, October 10, 2009 10:19 PM

  Dobry vecer, dnes je tu takovy klid, ze si nejsem jisty, jestli neni
  konference zasekla :o), ale zkusim to. Otazka pro zdejsi modelare: odhodlal
  jsem se k prechodu z 35Mhz na 2,4Ghz. Zvolil jsem dovoz z US. I s postovnym
  vic nez o tretinu levnejisi, nez tady. Vysilac mam na stole, vse OK, jen
  jednim si nejsem jisty - je na nem napsano NOT FOR USE IN EU. Na modelforech
  jsem nasel neco v tom smyslu, ze v US je povoleny vyssi vysilaci vykon, ale
  jaka je skutecnost jsem se nikde nedozvedel. Udaje se pohybovaly od 30mW
  (Francie), resp. 100mW (zbytek EU) a od 300mW do 1W (US). Nevite nekdo, jaka
  je skutecnost, resp. jake problemy muzou pri provozu vzniknout?
  Dekuji
  Vladimir