LRC metr?

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Neděle Říjen 11 06:42:32 CEST 2009

Neco je tady: http://www.darc.de/distrikte/p/26/vortraege/rlc/rlc-meter.pdf
----- Original Message -----
From: "Lukas Burda" <burdal1@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 27, 2009 4:56 PM
Subject: Re: LRC metr?

Bojim se, ze pokud bude dignal z dacu ddsky lezt pres nejaky
rekonstrukcni filtr, tak uz signal z MSB tak jednoduse clovek
nepouzije...
Prestoze jsem nikdy zadny lcr metr nestavel, mam pocit ze hw mereni
faze bude prinaset vic skody nez uzitku. Ona je zase pravda, ze kdyz
chcete pouzit nejaky "vypoctovy zpusob" ze vzorku u a i, tak to musi
byt navzorkovano opravdu synchonne, a to pri jakekoliv uprave OZ
(treba prevodnik I-U, aby bylo na merene soucastce stejne napeti)
znamena zase problem... Takze to si clovek vlastne nevybere.

L.