USB prepinac

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Říjen 9 14:20:09 CEST 2009

Je nutny prepinac USB? Neda se to vyresit sdilenim po siti?

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Milan
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 09, 2009 12:57 PM
  Subject: USB prepinac

  Zdravim vsechny

  Po nekolikaletych problemech jsem se rozhodl, ze si sestrojim vlastni
  prepinac pro USB porty.
  Moje moznosti jsou momentalne omezene. Byl by zde nekdo kdo ma jednak
  zkusenosti s USB huby a vedel by jaky je vhodny pouzit a jednak by byl
  ochoten vyrobit a osadit desku?

  Moje predstava je krabicka se 6-ti vstupy a dvema vystupy pro dva ruzne
  pocitace. Tato krabicka bude mit vlastni napajeni a ovladani bude
  udelano pomoci seriove linky.
  Vnitrek mam nasledujici predstavu 2x 7-mi portovy USB hub. Zatim vubec
  nemam predstavu ktere soucastky pouzit.
  K nim bude pripojeno 6ks USB prepinacu (asi ISL54200 od intersilu).
  Techto 6 prepinacu bude ridit a kontrolovat procesor nejlepe 16F88.
  K tomuto procesoru budou pripojeny 2 prevodniky FTDI232.
  Takto budu mit v kazdem PC seriovy port pro komunikaci s prepinacem, a 6
  portu pro propojeni cehokoliv.
  Diky seriove lince si snadno napisu ovladaci software jak pro win tak
  pro lin a procesor take nebude problem.

  Ma nekdo zkusenosti s USB a mohl by mi poradit ktere soucastky pouzit a
  kterym se radeji vyhnout?

  Diky
  Milan