USB prepinac

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Říjen 9 14:22:32 CEST 2009

2009/10/9 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:

> Ano, i napajeni. Jak jsem napsal, puvodne jsem to mel vymyslene s
> nejakymi USB obvody, ted z hlavy nevim jakymi, ale mam je tu nekde na
> sklade. Pak jsem se ale rozhodl pro relatko, tech duvodu bylo vic.

No šlo mi hlavně o to "současně", úplné oddělění jsem pochopil. On
totiž USB konektor je navržený tak, že při jeho zasouvání se nejdřív
připojí napájení a až potom data.

> Ano, funguje to spolehlive. Aspon s flash diskem ano. Kdyz jsem to
> udelal, tak jsem to docela dlouho testoval mezi dvema pocitaci a
> nevyskytl se ani jeden problem. Oni to pouzivaji u toho stroje uz
> nekolik mesicu a nemam zadne hlasene problemy, tak snad jim to take
> jede :-)

Taky to mohlo být tou klávesnicí, resp. blbě vyřešeným resetem jejího
MCU. (No, blbě vyřešeným - výrobce ji navrhnul pro běžný používání a s
dataswitchem asi nepočítal.)

P.K.