USB prepinac

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 9 13:35:47 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 9.10.2009 od Milan:

> Po nekolikaletych problemech jsem se rozhodl, ze si sestrojim
> vlastni prepinac pro USB porty. Moje moznosti jsou momentalne
> omezene.
> Ma nekdo zkusenosti s USB a mohl by mi poradit ktere soucastky
> pouzit a kterym se radeji vyhnout?

Nedavno jsem pro jednoho zakaznika resil prepinani USB flash disku
mezi pocitacem a nejakym jejich strojem. Nejdrive jsem tam chtel dat
nejake ty prepinaci svaby, uz jsem je i nakoupil, ale nakonec jsem se
rozhodl pro relatko z duvodu uplneho oddeleni. Takhle to vypadalo, je
to na DIN listu toho stroje:

http://www.clexpert.cz/foto/usbsw.jpg

Jeden konektor je pro flash disk, druhy pro ten stroj, treti pro
pocitac, ctvrty pro rizeni. Ovlada se to pres USB jako virtualni COM
port jednoduchymi prikazy pro prepnuti sem a tam a pro zjistovani
stavu. Jeste to jde prepnout primo rucne pomoci tlacitka.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz