Re: LCD 2x16 z GM radeji snad nekupovat

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 8 13:47:25 CEST 2009

Zejmena nakupy na prodejne jsou lahudka, pokud mi prodavac po predani seznamu objednacich cisel a mnozstvi vrati po ukonceni jeho cinnosti sacek, ve kterem je VSE, co bylo na papiru, a ve spravnem mnozstvi s cenou, odpovidajici cene z jejich webu, lze to povazovat za vitezstvi.
Ze "prehledne" nejakou polozku, pripadne nejakou polozku nema/nenajde a nenama se tuto skutecnost sdelit i kupujicicmu je bezny jev.

Posledni duvod, proc tam jeste chodim je ze je to "pres ulici". Ale asi m prestanu davat seznam, a budu jim polozky diktovat kus po kuse... jeste zkusim nekdy objednavku pres net s vyzvednutim, ale nedelam si velke iluze.

V.