Re: NAND vs NOR flash

V P vvitty01@seznam.cz
Středa Říjen 7 21:53:25 CEST 2009

Ctenim a provozovanim pameti jako takove dojde po case ke ztrate informace, nicmene se tak nestane v horizontu mesicu, ale obvykle let ci desitek let. Vyssi teplota tento proces urychluje, podobne jako poskozeni pameti cyklovanim (erase/write) zkracuje zivotnost.
Je to mimo jine jeden z udaju v katalogovych listech vsech slusnych vyrobcu.

V.