NAND vs NOR flash

Středa Říjen 7 19:39:30 CEST 2009

No nevím, někde jsem čet že technologie FRAM nedovoluje vyšší hustotu
integrace a nikdy prý nenahradí velkokapacitní flash paměti. Ale fakt je, že
nikdo nedokáže odhadnout na co nějaký koumák přijde za pár let.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 07, 2009 4:03 PM
Subject: Re: NAND vs NOR flash

>A co ji nahradí?

Vselijake MRAM a FRAM a podobne. Vali sa do toho hrozne vela penazi a
vyrobcovia pamati v tom vidia zachranu, pretoze sa inak trh uz saturuje.
Ale "do 5 rokov ani pes nestekne" je skor zbozne zelanie managorov ako
triezva skutocnost. Uvedomte si napriklad, ze Ramtronu trvalo asi 5 rokov
kym z laboratornych vzoriek dosiahli prve predane kusy.

wek