Nemate nekdo triak BTA06-600BW

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 7 19:05:13 CEST 2009

Zdravim,

prisli za mnou z baraku, ze odesel PIR spinac od Eniky za velkeho tresku
a prohorele pojistky - obcas se tak pry stane kdyz vybuchne zarovka (co
vsechno uz dnes muze vybuchovat). Pry zatim to vzdy odnesla jen pojistka.
Tentokrat jak jsem zjistil to vzalo sebou i vyse uvedeny triak (ma
zkrat). Bohuzel se jedna o verzi BW tedy snubberless, kterou zatim
nenachazim nikde v Cechach. Farnell ji ma za neco pres libru, ale k tomu
jeste postovne s tim, ze vysledek opravy je nejisty pokud to odvarilo
jeste i jine veci.

Tak se ptam zda nema nekdo nasysleno a nebyl by ochoten odprodat 1-2
kousky. Muze byt i klidne 08.

Radek Vicek