NAND vs NOR flash

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Říjen 7 17:07:46 CEST 2009

Zdravim,

aj citanim sa bunka moze "osuchat", pripadne stratiti informaciu, ale
tych cyklov je extremne vela. Viac sa to ukaze na nedostatocne
naprogramovanej bunke (weak cell). Pekne citanie na tuto temu (analyza
zlyhania EEPROM u NASA):
http://www.klabs.org/richcontent/MAPLDCon03/papers/p/p10_chen_p.pdf

Slavo T.