Regenerace NiCd aku

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Říjen 7 16:45:36 CEST 2009

Dík za reakce, ten dočasný úspěch na jeden týden jsem taky vyzkoušel,
kondík 0.1mF na 35V.
Protože ta regenerace baterek údajně byla schválenou servisní procedurou
pro radiostanice motorola, tak jsem čekal že definovaná hodnota proudu a
času by mohla vést k lepším výsledkům. Na tu svářečku to asi nebude, ale
minulý týden jsem donesl z kovošrotu nějaké tyristory na 80A, tak zkusím
nějaké velké kondíky, a tyristor. Spínač podle Belzy bych asi zavařil
(svařil).
Lubor