programovanie AT89C51RE2

j s jarin.hw@gmail.com
Středa Říjen 7 16:11:42 CEST 2009

> Hmmmmm... Vobec si nespominam.... Prekliaty Alzheimer.... :-(

Skuste sa pozriet na wek zavinac efton bodka sk, okolo 3.3.2008

> No, a vari to programovanie priamo vo FLASH nefunguje dostatocne rychlo a lahko?

No ano, ale som paranoik kvoli poctu zapisov do FLASH, pretoze
existuje teoreticka moznost, ze ju casom osucham. Preto sa jej chcem
vyhnut a sypat vsetko do RAM. Niekomu to moze pripadat divne, ale ja
sa tejto myslienky nevzdam.

> No ved to ze dvaja. Ten prvy mi aj hardware poslal... 'F34x, ale snad by to slo urobit dostatocne univerzalne....
>
> Len keby toho casu bolo...

C8051F34x? To su nejake s USB rozhranim, ak sa nemylim... Bude sa tam
to USB aj pouzivat? Bol by to evolucny skok, to uznavam...
Akoze nedostatok casu? Ved den ma 24 hodin a spat mozete v noci! ;-)

J.S.