programovanie AT89C51RE2

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 7 10:50:08 CEST 2009

>Zacat den so zlomenymi rukami sa mi prilis nepaci... ;-)
>
>Pristup k paralelnemu programatoru nemam, takze momentalne nemam
>moznost precitat tu FLASHku, resp. jej naprogramovat bootloader, resp.

Mno, pozeral som sa k Elnecu, ale T51prog co tu mame ho nepodporuje, bohuzial... :-(

>mozne, ze sa ta FLASH pri nepodarenom resete nejak "lizla", hoci mi to
>pride ako dost nepravdepodobne - i ked v tomto smere mam skusenosti
>hlavne s MCU, ktore nie su "dospele", takze nemaju samodestrukcne
>schopnosti dovedene do takych rozmerov ;-)

Mno, ono je to asi tym, ako pan kolega Benedikt pisal, ze sa za nasich mladych cias pouzivali solidnejsie napajacie zdroje, ktore nemali sklony ku zakmitom pri nabehu ako to robia niektore spinane zdroje, napriklad. K tomu sa priratava akasi zabrzdenost vsetkych navrharov co sa venuju "biblicky-kompatibilnym" '51.

>P89C668 je pekny kusok, ale mne nebude vyhovovat, lebo som tu RE2
>chcel prevadzkovat na 3V, tak ako mi ficala aj ED2 - o tejto
>poziadavke som nepisal, lebo som ju nepovazoval za podstatnu.

Hej, bohuzial nema nizkonapatovu verziu. Ale ak Vam ide vyslovene o 3V tak by ste mali zvazit ci tam nestrcit nejaky SiLabs alebo nieco ine pokrocile. Ale ak je to jednorazovka tak chapem ze to nema moc vyznam.

wek