programovanie AT89C51RE2

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 7 09:06:52 CEST 2009

>a tu sa
>programovanie nedeje ani po manualnom resete, takze v okoli resetu by
>som problem nehladal.

Mno, mozno ano, mozno nie.

Za kondikovy reset by som ruky lamal, uz sposobil dost problemov.

Mozny scenar napriklad je, ze bootloader, o ktorom pisu, ze je v ROM, je v skutocnosti vo FLASH (v prvotnych datasheetoch k 'ED2 na tu temu bol naznak), a ta FLASH sa pri nepodarenom resete vymazala.

Nemate pristup k paralelnemu programatoru?

wek

PS. 8kB - presnejsie, 7.75kB - ma z "biblicky" pinovo kompatibilnych aj P89C668 resp. jeho klon TK89C668; prvy z nich v PLCC maju podla webu napr. aj v TME. To je do nejakej kusovky?

PS2. ALE v lufte je v poriadku; problemom by mohol byt ALE zatazeni privelkou kapacitou

PS3. Ako uz bolo napisane, ten jumper z PSEN na zem ma byt cez odpor - http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc7716.pdf