programovanie AT89C51RE2

j s jarin.hw@gmail.com
Středa Říjen 7 08:28:09 CEST 2009

No takto - o kondiku medzi resetom a Vcc hovori aj sam Atmel vo
svojich datasheetoch. Napriklad v tom k RE2 pisu, ze ma pulldown
odpor, ktory umoznuje pripojit len kondik medzi Vcc a RST pin. Potom,
v elektrickych speckach pisu, ze ten odpor ma odpor typ. 200kOhm. A
niekde, este pred nejakym rokom a pol, ci kedy som robil s ED2, som sa
docital niekde u atmelu, ze kondik 1uF je pouzitelny resetovaci obvod
- navyse, mojej aplikacii tu ED2 aj RE2 tak ako tak este resetujem
externym trandikom z nadriadeneho MCU, takze som to prilis neriesil a
veril som, ze ten 1uF kondik bude stacit na to, aby ako tak spolahlivo
resetol ED2, resp. RE2 pre potreby programovania - a tu sa
programovanie nedeje ani po manualnom resete, takze v okoli resetu by
som problem nehladal.

J.S.