Re: Mereni vektoru napeti pomoci DSP?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Říjen 7 03:57:00 CEST 2009

Dal jste nám sakra málo informací, třeba odkaz na zdroj který citujete by bodnul.

Já bych řekl, že trik leží v Hilbertově transformaci, aneb jak z reálného signálu vytvořit signál komplexní. Složku I máte, složka Q obsahuje všechny frekvence jako složka I, ale posunuté o 90 stupňů. Z analytického signálu je potom snadné spočítat v každém bodu amplitudu a fázi.

Richard Lyons popisuje analytický signál poměrně pěkně a zadarmo tady:
http://www.dspguru.com/info/tutor/QuadSignals.pdf

Vojta Bubník