Re: objednávka mini2440

Pajpach pajpach@katedrala.net
Úterý Říjen 6 21:36:55 CEST 2009

Hmm... mam sice trosku jinou desku, ale zaklad bue stejny: ma to 3x UART, 1x
USB device, 1x USB host, 1x LAN. cimkoliv se to da nastavit, nahravat,
ovladat, komunikovat (ale stejne se tomu seriaku nevyhnete, protoze pres
seriovku tomu musite rikat cim chcete ladovat data :-) ) Prevodnuk USB-UART
stoji par stovek, a funguje to s nim bez problemu ;-) Nebo si tam nahrajte
pres JTAG vlastni program/OS a komunikujte v nem :-)

S pozdravem
Pajpach
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 06, 2009 12:12 PM
Subject: Re: objednávka mini2440

Navazu na tenhle dotaz - nemate nekdo sepsane step by step jake jsou
moznosti si s tim povidat z PC?

Mam na PC jen USB porty takze komunikace po RS232 nehrozi. Co musim mit
za prevodnik aby to spolupracovalo s nejakym vyv. prostredim.

Muzu to programovat treba pres PRESTO? Ma podporu pro rozhrani JTAG.

Radek Vicek