[OT] Jak reklamovat rychlost internetu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Říjen 6 17:15:52 CEST 2009

Ing. Libor Konečný napsal(a):
> Naprosta blblost.
> Nezkoumal jsem kde je jejich FTP umisteno, ale urcite je to nekde v uzlu
> a za nim to maji zabite.
> Zalezi co mate ve smlouve, UFON mi nabize 4 mega s agregaci 1/100 ;-)
> Tchan ma slavne CRA 8 mego ADSL kde je agregace 1/50 a  3 dny v tydnu se
> na tom neda nic delat, protoze vsichni poskytovaltele v okoli pripojuji
> lidi na adsl, takze kvalita mizerna

Co ja vim, tak CRA maji svoje zarizeni ... takze " vsichni"
poskytovatele to ovlivnit nemohou.....
> a nic nevyreklamujete.

Co se tyce rychlosti UPC, stale ctu jak zvysuji rychlosti z 2 na 5  z 5
na 10  nekde jsem cetl ze snad uz i 100Mbit/s.
Zajimalo by me jake maji pripojeni - konektivitu. A jestli ji take
navysuji. Od toho se to cele odviji.
JaKub