RE: Re: Re: objednávka mini2440

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Říjen 6 13:12:12 CEST 2009

To je pravda, ale podobna vec nema ethernet ani vyvedene GPIO, sbernici o 3ks UART nemluve.
Pokud jde o pouzivani s WinCE ci Linux tak predpokladam, ze to funguje stejne jako PDA tzn. po pripojeni pres USB v PC vidim SD a interni Flash jako pripojene disky a mohu na ne vesele kopirovat aplikace pro WinCE, treba prehravac videa CorePlayer nebo libovolnou svou aplikaci napsanou pro ARM WinCE.

Osobne me spise zajima jak to bude se spolupraci s KeilARM a zda USB debuger pojede s Keil, nicmene to mi zrejme nikdo rici nedokaze :-).

PN