objednávka mini2440

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Říjen 6 12:12:39 CEST 2009

Navazu na tenhle dotaz - nemate nekdo sepsane step by step jake jsou
moznosti si s tim povidat z PC?

Mam na PC jen USB porty takze komunikace po RS232 nehrozi. Co musim mit
za prevodnik aby to spolupracovalo s nejakym vyv. prostredim.

Muzu to programovat treba pres PRESTO? Ma podporu pro rozhrani JTAG.

Radek Vicek