Re: USB-TTL UART z bezneho USB-RS232 kabelu?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Říjen 6 10:28:02 CEST 2009

Prodava, ale paradox dnesni doby 3$=52Kc a v CR 208Kc
http://eshop.100mega.cz/wiretek-konvertor-usb1-1-serial-rs232-wiretek-kabel_d11238.html?mtc=0&
tohle by snad slo kuchnout bez poskozeni
http://eshop.100mega.cz/wiretek-konvertor-usb1-1-2-x-serial-rs232-wnabg_d49581.html?mtc=0&

JK

>Hm a ten prolificoidny (citaj: veeeeeelmi lacny) prevodnik sa musi kupovat priamo z Dalekeho Vychodu? Nepredava ho tu niekto?

Ja osobne som si pred rokmi prolificoidny kabel kupil od modreho slona, no, nebol za dve patdesiat, ale to vtedy asi nebol ziadny. Inak som si uzil riadnej srandy s ovladacmi, teda to co bolo k nemu dodane na CDcku uplne spolahlivo zaseklo WXP... :-|

wek