Re: USB-TTL UART z bezneho USB-RS232 kabelu?

burdal1@post.cz burdal1@post.cz
Úterý Říjen 6 09:37:02 CEST 2009

Ten cinan stoji 3 dolary, takze dabelsky kabel je vic jak desetktat drazsi. Vase argumenty bych bral nekde v konferenci hospodynek, ale tady - v konferenci elektroniku - by projeti datasheetu a pripajeni tri dratu nemel byt takovy problem... Kdyz i ja to mel za chvili, tak pro vetsinu zde to musi byt otazka ctvrt hodiny. Pro domaci pouziti myslim neni co resit. Jina vec je prodavat takove kabely v profi kvalite - tam bych se asi pod dabelskou cenu prilis hluboko nedostal.

Lukas Burda