USB-TTL UART z bezneho USB-RS232 kabelu?

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Úterý Říjen 6 06:33:16 CEST 2009

Osobně bych raději koupil onen ďábelský kabel - nejsem na počítači, takže nemůžu spočítat cenový rozdíl, ale než z činy kupovat převodník a strávit hodinu jeho pitváním, upravováním a zase zavíráním do nějaké krabičky, radši si koupím hotovou věc, o které mám jistotu že funguje a ušetřím čas a energii - a čas je drahý, ne?
---------
Adam Heinrich
www.adamh.cz

-původní zpráva-
Předmět: Re: Fwd: USB-TTL UART z bezneho USB-RS232 kabelu?
Od: Lukas Burda <burdal1@post.cz>
Datum: 05.10.2009 21.27

No to uz je asi lepsi (levnejsi, skladnejsi) tohle
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24512 Prevodnik je v tom
PL2303HX + nejaka pumpicka na rs232. Vytazeni 3.3V urovnovyho tx a rx
znamenalo pripajet dva draty pred prevodnik na urovne rs232 a na
vlastnim prevodniku propojit dve nohy (napetim z integrovanyho
stabilizatoru definovat urovne vstupu/vystupu na 3.3V). Mam to,
pouzivam to a vubec - go go go. A navic jsem nemusel platit nesmyslnou
cenu...

Lukas Burda