Presnost GSM lokace

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Říjen 5 22:28:14 CEST 2009

No to zalezi kolik je v okoli BTS coz muze i to, ze je
jen na 900MHz a vidi jich min, me googlemaps, u nas
lokalizuje s presnosti 30metru......
Si to zkuste namalovat, mate BTS stanice, a kolem
kruhy po 500metrech cim vic BTS s kruhama,
tim se Vam ty body protinaji na mene mistech...
Tady je seznam BTS najdete co v blizkosti je a uvidite.

http://gsmweb.cz/

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Karel Minarčík" <karel.minarcik@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 05, 2009 10:13 PM
Subject: Presnost GSM lokace

Zdravim, ukradli nam auto :-(  Nastesti v aute mam mobil s Twistem od
TMobilu a aktivovanou sluzbou
"Kde je" Auto jsem lokalizoval v blizke obci, bohuzel operator udava u
konkretniho mista presnost 1-2km
Predal jsem informace policii, zkousel jsem propatravat onu obec, ale
bez vysledku, auto muze byt v garazi,
stodole...
Chci se zeptat, lze jeste nejak zpresnit pozici toho mobilu? Je to stara
C25, takze jede na 900MHz.
Mozna ze na tom policisti pracujou, ale nechci nechat nic nahode, mobil
je dosud zivy.

Karel