[OT] Jak reklamovat rychlost internetu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Říjen 5 21:23:48 CEST 2009

Bohužel nebalamutí, někde ve všeobecných podmínkách je ta rychlost
garantovaná pouze do jejich sítě (ostatně jako většina velkých ISP) a u UPC
je ještě jedna perlička, tuším, že garantují maximálně 60% rychlosti. Takže
i 6Mbit z jejich FTP je vyhovujících.
Ve smlouvě nic není, ta se odkazuje na všeobecné podmínky, tam by to mělo
být.