OT Kviz z jazyka C IV

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Říjen 5 17:34:14 CEST 2009

No ja som zase vychadzal z toho, ako sa "bezne" pocita zvysok po
deleni cisel a, b (berme realne cisla, mimo jazyka C)

podelime ich realne: rc = a/b
podelime ich celociselne: ic = (int)(a/b)

vysledky odpocitame a vynasobime delitelom: zvysok=(rc-ic)*b

takze pre a=-13, b=10

rc=-1.3
ic=-1
zvysok=(-1.3+1)*10=-3

miro

PS: dal som to medzicasom zratat borland C-ecku a vyslo mu tiez -3

Dňa 5.10.2009, Tomáš Tomáš <tom.tore@seznam.cz> napísal(a):