zaujimave citanie - synchronizacia a asynchronne logicke obvody

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Říjen 4 17:41:50 CEST 2009

Mne by docela hodne zajimalo, jestli se tohle da delat na FPGA,
popripade jak. Nemate nekdo nahodou nejake materialy o tom, jak tyto
asynchroni jednotky naplacat do FPGAcek? Slysel jsem, ze s tim jsou
nejake problemy, ale bohuzel nevim jake ... :-(

Honza