M-systems diskonchip DIL modul

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Říjen 3 20:15:29 CEST 2009

A uz ste to aj vyskusali? A zohnali ste aj tie ovladace?

Pointa toho DoC priamo na MoBo bola, ze ovladac bol priamo v BIOSe. Tie ovladace k nejakemu custom hardwaru neboli vobec samozrejmostou. M-Systems onoho casu robili neskutocne drahoty okolo protokolu ktorym sa chodilo na DoC, viem to, lebo som im pisal a poslali ma pomerne nevyberane do kelu. To bolo este pred 2000, potom uz boli aj alternativne riesenia typu CompactFlash, a tak ti Izraelci vymekli a nieco sa uz dalo najst aj na webe. Pokial viem, kupil ich SanDisk priamo za ucelom zrusenia (tak trocha ich nelutujem kvoli tomu ako sa ku mne spravali, aj ked je to odo mna hnusne).

wek