Re: RFC35B-TP Grafický displej 320x240 TFT 3,5" RGB touch panel d TME?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Říjen 3 15:52:05 CEST 2009

Zatim jsem si s tim hral dva vecery,takze moc zkusenosti neni...
Pri nekolmem pohledu barvy docela blednou, ale citelne to je, usb
klicenku a sd kartu to zvladne, ethernet funguje, je tam aplikacka pro
usb kameru, ale kdyz jsem ji pripojil, tak ji to nejak zinicializovalo
(rozsvitila se na ni dioda), ale obraz byla tma. Zkusil jsem
nainstalovat nejaky toolchain a zkompilovat konzolovou aplikaci,
funguje. Dalsi zkusenosti zatim nejsou
Spotreba poskakuje mezi 300 a 600mA (5V)

KR