Re: Rozvod 230V - proudová hustota

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Říjen 3 15:46:05 CEST 2009

 3.10.2009, 15:39:43

Mne taky ucili 6A (a 4A pro hlinik), ale pravda je, ze jde spise o
hruby nastrel nez o smerodatny udaj. Pokud to chcete presne, je treba
pocitat ubytky napeti a predevsim otepleni. Pro bezne domovni rozvody
vyjde pak hodnoty spise o trochu nizsi. Vyrobci kabelu a el.pristroju
casto maji na svem vebu volne ke stazeni programy pro takove vypocty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz