RE: RFC35B-TP Grafický displej 320x240 TFT 3,5" RGB touch panel d TME?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Říjen 3 11:44:57 CEST 2009

Ono taky záleží na cíli snažení. Ty počítače jsou moc pěkné, ale při výrobě
vodotěsného mobilu narazím na problém, že jsou mnohem větší, než plánovaná
velikost celého výrobku a konektorama by tam zatékalo. Navíc nesnáším bootování,
takže Lin, ani Win mi tam nesmí:-)

Naopak třeba http://www.tme.eu/cz/katalog/displeje-a-moduly-lcd-a-oled_100136/?search=51#cleanParameters%3D1%26search%3DPT0282432T%26bf_szukaj%3D+
a k tomu ATXmega128+MC55i+(nějaká flashka vypájená z levné SD karty)+(trocha
inspirace ze včera  zmíněných Techtoys) se zdá býti do mobilu lepší.

Tzn samozřejmě díky za inspiraci, takové pěkné počítače s displejema se každému
občas hodí, ale neprezentoval bych je jako přímou alternativu k displejům.

PH

http://reality2.tiscali.cz/ - Realitní server Tiscali.cz