ByteFest

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Říjen 3 11:38:38 CEST 2009

Navštívil jsem vloni, a řeknu vám, že mě to moc nepotěšilo.

Kromě zapnutých nějakých her na standardních neupravovaných počítačích, což mě
nezajímalo tam sice byl k vidění i opravdu exotický hardware, ale majitelé o
něm vlastně nic nevěděli.
Kamarád co absolvoval více ročníků ale tvrdil, že to není zvykem.
Každopádně docela nehezké prostředí, nepříliš čistotní lidé ...
... už nepůjdu.

Jakub Ladman