RFC35B-TP Grafický displej 320x240 TFT 3,5" RGB touch panel d TME?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Říjen 3 02:14:46 CEST 2009

Kdyz zvazim, ze TME chce za samotny LCD 3.5" 320x240 1200Kc + DPH + postovne, prijde mi pomalu lepsi poridit neco jako

http://cgi.ebay.com/mini2440-S3C2440-ARM9-Board-3-5-TFT-LCD-Touch-Screen_W0QQitemZ120468760959QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1c0c7f697f&_trksid=p4634.c0.m14.l1262
za <1500 + postovne dostaneme stejny dotykovy LCD, k tomu vsak ARM9 desku s USB, Ethernet, zvukovku, Linux 2.6.29 a pripadne i Windows CE

pripadne to same s obrim 7"  800x470

http://cgi.ebay.com/Samsung-S3C2440-ARM9-Board-7-TFT-LCD-Cable-Harness_W0QQitemZ110426813971QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item19b5f37613&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

nebo dalsi zajimavy boundl
http://cgi.ebay.com/mini2440-S3C2440-ARM9-Board-3-5-TFT-LCD-USB-Debug-Box_W0QQitemZ120466714173QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1c0c602e3d&_trksid=p4634.c0.m14.l1262
pripadne jiny dodavatel tehoz
http://cgi.ebay.com/Samsung-S3C2440-ARM9-Board-3-5-TFT-LCD-Touch-Screen_W0QQitemZ170368401866QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item27aabf81ca&_trksid=p3286.c0.m14

az s rikam, zda ma pro samodomo bastlei cenu resit nejaky predrazeny LCD od EU dodavatelu, zde to je i s ridicim pocitacem, sadou vsech interface a cenove +- to stejnou nebo mozna i nizsi.

Tom

P.S.  jak rychle na S3C2440 bootuje linux ci WinCE?

>Zdravim, tady je trocha inspirace.
http://www.techtoys.com.hk

R.