SD karta v SPI modu - co je erase reset ?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Říjen 2 14:08:15 CEST 2009

Pro starší MMC/SD se tam jasně píše "The card initiates initialization
when a CMD1 is received. To poll end of the initialization, the host
controller must send CMD1 and check the response until end of the
initialization."
Pro SD v02 se tam píše "After the card enters idle state with a CMD0,
send a CMD8 ... " a teprve když ho karta akceptuje, tak se "And then
initiate initialization with ACMD41 with HCS (bit 30). "

Jinak SDHC se karet 32MB asi vážně netýká - to spíš až těch >1GB
(samotné specifikace je někdy z roku 2006).

OH