ByteFest

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Říjen 2 09:22:59 CEST 2009

Zdravím,
  ano, existuje. Mám jej, kromě fyzického kalkulátoru samozřejmě :-).
  Bohužel jsem teď mimo svůj počítač a nevím přesně, jak se jmenuje, ale
emulace není úplně přesná - např. má kalkulátor tolik paměti, kolik je
možno naadresovat (tuším 999 kroků při 99 pamětech) a samozřejmě není
emulována reálná cychlost výpočtu :-).
    S pozdravem Pavel Troller