Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 1 07:10:06 CEST 2009

Konečné řešení:

ten krám začal z ničehož nic zase pískat, resp. po jednom restartu,
kdy jsem ale neměnil nic zásadního, co by mělo ovlivnit zvukovku
(měnil jsem něco kolem nastavení sítě).

Přehrál jsem opět Oleg firmware, protože se nechá jednoduše přepnout
do režimu access point.

Nakonec zabral tenhle postup (viz.
http://diy.sefikuv.net/asus-500g-deluxe-usb-sound-using-tenx-tp6911 -
tam je finta, jak rozchodit moji zvukovku s asusem):

mpd - spustí music player daemon
play /opt/music/ding.wav -d /dev/sound/dsp - to je to kouzlo, sice to
nic nepřehraje a napíše error, ale asi si to na zvukovku nějak sáhne a
ta se správně inicializuje
mpc repeat on - zapne automatické opakování, předtím se mi stávalo, že
se občas přehrávání rádia přerušilo, teď to běželo přes noc a furt
hraje
mpc add http://rlcastg2.lide.cz:80/fm-evropa2-128 - tím se přidá
evropa 2 do playlistu
mpc play 1 - tím se pustí 1. položka z playlistu

Další poznatky:
mpd vyžaduje nainstalovat ještě dva další balíčky, jinak se ozve, že
mu chybí knihovny.
ipkg install sqlite
ipkg install libuclibc++

Pokud mpd spustím takhle: "/opt/bin/mpd /opt/etc/mpd.conf", zvuk
blbne, sice nepíská, ale ani nehraje v kuse, přerušuje se. Spuštením
bez parametrů si načte nějaké default hodnoty.

Teď už bojuju jen s jednou věcí - nefunguje mi automatické spouštení
po startu routeru, přestože to mám napsané ve start-up scriptu a
ostatní příkazy se očividně provedou, tak nic nezačne hrát.

Pavel Kadečka.