zivotnost kondenzatoru

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Listopad 30 20:19:13 CET 2009

Dobrý den,

podívete se i zde:

http://www.chemi-con.co.jp/e/catalog/pdf/al-e/al-all-e1001j/al-productguide-e-090901.pdf

strana 28 a dále

Lx=Lo*Bt^((To-Tx)/10)

dá se tak odhadnout životnost elektrolytického kondenzátoru při nižší
provozní teplotě.
například řada KXG má Lo=8000 hodin při To=105°C. Při Bt=2
Tx=40°C
Lx=700000 hodin....

střídavý proud který prochází kondenzátorem potom způsobí jeho oteplení, a
tím snížení životnosti...
Je pak třeba vypočítat další korekční faktory.Kvoltage a Kripple, pro které
ale často chybí potřebné konstanty.

s pozdravem,

Zdeněk