LHC: obidva zvazky 1.18TeV

Pondělí Listopad 30 19:41:57 CET 2009

Mohl by mi někdo vysvětlit jak je to udělané, že mohou dva svazky běhat
proti sobě a pak se potkat? To oba obíhají v jedné rouře kousek od sebe,
nebo tam jsou ty roury dvě? Na všech obrázkách jsem viděl že v tunelu je jen
jedna roura.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 30, 2009 8:12 AM
Subject: Re: LHC: obidva zvazky 1.18TeV

Zdravím,
  i já se přidávám s gratulací a věřím, že zdaleka ne poslední. Jsem jedním
z těch, kteří mají vědu rádi a každé poodhalení roušky tajemství, jak je to
tu "uděláno", je velice vzrušující. Tak doufejme, že se vám podaří brzy
vyhnat i toho potměšilého Higgse z jeho úkrytu a hlavně ho hezky hodit na
váhu a přesně zvážit, aby naše znalosti Vesmíru byly zase úplnější. A třeba
přitom objevíte něco dosud zcela neznámého, co nám dá ještě víc...

  Zdraví a palce drží Pavel