Pripojeni externi anteny k WiFi routeru

Martin Patka hwmp@semily.net
Neděle Listopad 29 13:15:10 CET 2009

Zdravim,

utlum rozbocovace bude spis 4dB (3dB je jen fyzikalni rozdeleni vykonu +
vlastni utlum rozbocovace). Ale rozbocovac se pouziva spise v pripadech,
kdy je zatez obou vetvi priblizne shodna. V tomto pripade (vnitrni antena
s kratkym svodem a malym ziskem + venkovni antena s dlouhym svodem
a vetsim ziskem) to urcite neni dobre reseni. Urcite tu jsou povolanejsi,
kteri reknou, co to udela.....

Ale jeste k prakticke casti - antenni rozbocovac + tenhle router vyjde
cenove urcite mnohem draz, nez ten dvouradiovy Mikrotik. Navic ta RB433
bude do budoucna pripravena i pro treti kartu.....

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator