OT: SERV. Zapekacia trubica do laserovky

Juraj Michálek michalek.jm@gmail.com
Neděle Listopad 29 10:32:19 CET 2009

Zdravim ctene osadenstvo.
Prave mi tlaciaren vypisala FUSER UNIT ERROR a v zapekacej jednotke som
nasiel prepalenu 500W halagenku. Sklo je z vnutra biele s fialovymi kovovymi
skvrnami, jeden privod mi prave odpadol, takze trubica proste praskla.
Chcel by som poprosit nejaku dobru dusu, ktara by mala podobne kusky v
zasobe, o predaj takejto trubice.
Parametre: 220V/500V, dlzka 272mm, je to z tlaciarne Lexmark Optra S1650.
Pripadne radu, kde sa da nieco take kupit. Ja mam doma nasyslene len 1kW a
viac z kopiriek, hlavne su velmi dlhe.
Dakujem.