OT: nemcina a slovnik Re: LHC: prve kolizie

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Listopad 28 13:06:40 CET 2009

Pravdepodobne nejdelsi a nejsilenejsi nemecke slovo
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz.

Vím že už to bylo objasněno, já jen poradím jak s němčinou a
slovníkem.
Němci zásadně spojují slova dohromady a výsledné složeniny nejsou
ve
slovnících. Slovníky by tím neuvěřitelně a zbytečně nabobtnaly.

Stačí rozlišit ty dvě slova ze složeniny, bohužel to už samo o
sobě vyžaduje
jistou základní německou slovní zásobu.

Ale slova jako Morgen, by průměrný Čech, nebo Slovák, mohli znát.

Osobně jsem se obešel bez slovníku ačkoliv jsem německé slovo Latte
neznal,
stačila mi podobnost s českým lať.

JL