[OT] Datove schranky prakticky

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Listopad 27 15:11:51 CET 2009

muzete schovat pro jeho autora, ja jim nejsem.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 27, 2009 2:07 PM
Subject: Re: [OT] Datove schranky prakticky

Pane Kutino,

Vy jako znamy odpurce DS hledate takoveto clanky. Dobre, je to Vas nazor
a postoj. Ale co tim chcete ukazat? Ze nekdo neco spatne poslal? No a
co? Vzdyt se to stava bezne i jinymi zpusoby. Porad s tim pracuji lide.
Nebo si delate seznam dukazu jak je to cele spatne? Fakt nerozumim ...
Na vyvolani flame je to dobre, ja uz se chytil, ale prisaham ze uz
nebudu reagovat.

MH