Re: [OT] Datove schranky prakticky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Listopad 27 15:09:41 CET 2009

Ja byt take velky odpurce datovych schranek, respektive te parodie, ktera u nas za neuveritelne penize vznikla.
Nicmene v tomto konktetnim pripade to neni ani tak o schrankach jako o te parodii, ktere se u nas rika fikce doruceni, ono to je sice v primem rozporu s ustavou, ale koho by to v te nasi parodii na pravni stat zajimalo, hlavne, ze  urednici nemusi hnout zadni casti tela.
Pocitam, ze v dalsi etape bude kazdemu obcanu do mozku implatovan elektricky paralizer a urednici od tajemnika na radnici vyse budou mit ovladaci panel , kde bude stacit vytukat rodne cislo a zvolit silu trestu v podobe el. uderu , pricemz 10 bude odpovidat poprave na el. kreslu.
Zkratka kazen musi byt tak, je to dobre, tak to ma byt.
Jeste budem vzpominat  na 50 leta, kdy si pro vas musela statni bezpecnost alespon dojit osobne.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009112602

Tom

>Pane Kutino,

Vy jako znamy odpurce DS hledate takoveto clanky. Dobre, je to Vas nazor
a postoj. Ale co tim chcete ukazat? Ze nekdo neco spatne poslal? No a
co? Vzdyt se to stava bezne i jinymi zpusoby. Porad s tim pracuji lide.
Nebo si delate seznam dukazu jak je to cele spatne? Fakt nerozumim ...
Na vyvolani flame je to dobre, ja uz se chytil, ale prisaham ze uz
nebudu reagovat.

MH