Elektropohon 10-15kW

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 27 12:57:25 CET 2009

Coz o to - to ze se to pouziva vim (takovej genius nejsem). Spis mi jde
o to co byste zvolili jako vlastni pohon a pripadne zda nemate nejake
tipy na ten elektromotor co by tam vydrzel.

Zatopeni strojovny opravdu resit nebudu - hauspot ma ponor 20cm - pokud
by se zaplavil motor tak je zbytecne neco resit (krome vyloveni,
vysuseni a odbahneni).

Radek Vicek